שירות לקוחות : 052-3349398
איך לבחור תמונת קנבס
אוגוסט 1, 2022 OritKalev

איך לבחור תמונת קנבס

בכל הנוגע לעיצוב הבית תמונות הן חלק משמעותי ובלתי נפרד מן הנראות של החלל והרושם שהוא מותיר. זאת מאחר וכשמדובר על עיצוב פנים הבית תמונות מסייעות להעניק לכל חדר בבית או הדירה אווירה, סגנון ואישיות ייחודית משלו. יצירות אמנות יכולות להוסיף טאץ' עיצובי מיוחד לחלל אבל חשוב לדעת איך למצוא את יצירות האמנות המושלמות לכל חדר בבית וחומרי הגלם שעליהם הן יודפסו או יצוירו. אחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות בתחום עיצוב הפנים לבתים ומשרדים כאחד, הוא תמונות קנבס. לכן במדריך הבא נסביר איך לבחור תמונת קנבס בסגנון, בגודל ובצבעים האידיאליים לדירה, לבית או לעסק שלכם.

 

תמונת קנבס עם מסגרת אלומיניום שחורה

על ייחודם של פרינטים על קנבס

יצירות אמנות המודפסות על גבי קנבס, הן פתרון מעולה להלבשת קירות בחללי מגורים, משרדים ומתחמי עסקים. הזמנת יצירת אמנות מקורית המודפסת על קנבס עולה פחות מציור על בד, אך כאשר היא מתבצעת בצורה איכותית מתקבלת יצירה אותנטית ומרשימה לא פחות מיצירות אמנות המצוירות באופן ידני. זאת הודות לכך שהשימוש בהדפסה דיגיטלית מייעל ומקצר תהליכים עבור האמן – מה שמאפשר להוזיל את עלות הרכישה של היצירה למרות רמתו הגבוהה של התוצר המוגמר.

 

איך בוחרים תמונות עיצוב בית מקנבס?

בבחירת תמונות עיצוב הבית הכללי משחק תפקיד. ישנם כמה מוטיבים שחשוב להביא בחשבון על מנת שההתאמה בין יצירות הקאנבס לבין החלל בבית שבו הן ימוקמו, יהיה אופטימלי:

  1. התאמת צבעים
    הצעד הראשון בבחירת תמונת קנבס לסלון, תמונת קנבס לחדר שינה או תמונות קנבס לכל חלל בבית שלכם, הוא לזהות את פלטת הצבעים השלטת בחדר המדובר. כלל האצבע הבסיסי הוא לבחור פריט אמנות שיתאים לחדר שלכם מבלי לגרוע מאף אחד מהאלמנטים העיצוביים האחרים שיש בו ומבלי להתנגש עם צבעיהם. למשל, אם הסלון שלכם מעוצב בסגנון נורדי המאופיין בקווים אלגנטיים ונקיים וצבעים ניטרליים, אז הדפסה על קנבס שמוסיפה מגע של צבע לחדר, תהיה הבחירה המושלמת עבורכם. לחילופין, אם החדר עשיר בצבע, כמו סלון בעיצוב ים תיכוני, אז ציור פשוט על קנבס עם מינימום גוונים, יספק הפוגה נעימה לעיניים בחדר העמוס תוכן ממילא.
  2. התאמת התימה
    כמו בכל שאר יצירות האמנות, גם באמנות קנבס יש מגוון של סגנונות שניתן לבחור מתוכם. ישנן תמונות נוף על קנבס, תמונות אבסטרקט, דיוקנאות, צילומי פרחים או בעלי חיים, משפטי השראה וציטוטים וסוגי הדפסים רבים ונוספים שניתן למצוא ביצירות אמנות מקנבס. מה שאתם צריכים לוודא הוא שנושא התמונה לא מתנגש עם התימה העיצובית של החדר שבו היא מיועדת להשתלב. לדוגמה, תמונה של מגדלור לא תעבוד באופן מיטבי בחדר שעוצב באווירה אסייתית, ויצירת קנבס עם פרחים בסגנון אוריינטלי כנראה לא תעבוד היטב בחדר שעוצב באווירה ימית.
  3. התאמת הגודל
    לאזור שבו אתם מתכננים לתלות את יצירות הקנבס שלכם יש משקל בבחירת התמונה. בראש ובראשונה חשוב לוודא שגודל התמונה תואם לגודל הקיר שעליו היא מתוכננת להיתלות, על מנת להימנע ממצב שבו אתם רוכשים תמונה גדולה מדי שמשתלטת על החלל או תמונה קטנה מדי שנבלעת בו.
  4. התאמת הפרופורציות
    תמונות על קנבס ניתנות להזמנה על גבי קנבס מרובע, מלבני ורטיקלי או מלבני הוריזונטלי (רוחבי). בנוסף ניתן גם להזמין תמונות קנבס בגדלים שאינם סטנדרטיים בהזמנה מיוחדת. בחירת הפרופורציות של התמונה תלויה לא רק בגודל החלל שבו היא תיתלה בדגש על מימדי הקיר, אלא גם בסגנון העיצובי של החלל, וגם בטעם האינדיבידואלי שלכם. למשל, פרינט על קנבס ענק יכול להיות פיס עם סטייטמנט יוצא דופן בחלל מרווח עם קיר גדול. אולם יש מי שדווקא מעדיפים ללכת על קולאז' של כמה תמונות קנבס שמשתלבות יחדיו למעין גלריה הממלאת את החדר, שוברת את השבלונה ויוצרת קיר כוח  ייחודי ושובה עין.

 

בשורה התחתונה

יצירות אמנות על בד קנבס צריכות לשקף הן את הסגנון העיצובי שנבחר עבור חלל הבית או המשרד והן את הסטייל האישי של בעליהם. לכן אין סיבה ללכת דווקא בעקבות הזרם ולבחור בהכרח ביצירות מאופקות או שגרתיות. נהפוך הוא – בחירת תמונות קנבס לעיצוב פנים היא ההזדמנות שלכם להתפרע ולהגשים את הפנטזיות העיצוביות שלכם. אשמח לסייע גם לכם לבחור את יצירת הקנבס המושלמת עבורכם.


מחפשים תמונות קנבס באיכות מדהימה עם מסגרת חיצונית או בלי? זה הזמן להציץ בגלריית הקנבסים הייחודית של אורית כלב ולקבל השראה לעיצוב פנים ייחודי עם אמירה.

לא מצאתם את מה שאתם מחפשים? כדאי לדעת שניתן להזמין כל הדפס המופיע באתר בתור יצירת קנבס ממוסגרת, במבחר מידות ופרופורציות. לפרטים נוספים – צרו קשר.

פרינטים חדשים

VIEW ALL PRODUCTS