שירות לקוחות : 052-3349398

מדריך לעיצוב קיר תמונות משפחה

מדריך לעיצוב קיר תמונות משפחה
ינואר 24, 2022 OritKalev
איך לעצב לבד קיר תמונות משפחה בתוכנת קנבה

מדריך ידידותי ליצירת קיר תמונות מעוצב לגמרי לבד 

קיר תמונות משפחה מעוצב נותן אופי וייחודיות לחלל המגורים שלנו. אפשר ליצור קיר שכולו תמונות משפחתיות, קיר של יצירות אמנות שאתם אוהבים או קיר משולב של תמונות משפחתיות ופרינטים או יצירות אמנות מקוריות.
הכנתי מדריך קצר שיעזור לכם לתכנן קיר תמונות משפחה מעוצב באמצעות קנבה – תוכנה ידידותית, פשוטה עם גרסה חינמית שתספיק לכם לעיצוב קיר גלריה.
התבנית שיצרתי בקנבה תחסוך לכם עבודה ואתם יכולים לקבל אותה ממני במתנה, הרשמו כאן ותקבלו את הקישור לתבנית במייל.

לקבלת תבנית ליצירת קיר גלריה במתנה:

*בלחיצה על הכפתור את/ה מאשר/ת הצטרפות לרשימת הדיוור

 

איך לתכנן קיר תמונות משפחה מעוצב עם תבנית קיר גלריה בתוכנת קנבה Canva

1. בחירת תמונות – אספו את כל התמונות שאתם אוהבים ותרצו לשלב בקיר, בשלב הזה לא חשובה הכמות או הצבעוניות ואפילו לא הפריים הספציפי, תוכלו לערוך ולשנות בקנבה.

2. תכנון ועיצוב בקנבה – צפו בסרטון ועקבו אחרי השלבים, התהליך מאוד פשוט וכיפי. בקנבה תוכלו לערוך את הצבעוניות של התמונות, להוסיף כיתוב ואובייקטים גרפיים. שימו לב שחלק מהאובייקטים הגרפיים והתמונות בתוכנה בתשלום ובהן תוכלו להשתמש רק עם מנוי. כדי לעבוד עם התבנית שהכנתי, הירשמו לרשימת הדיוור שלי ותקבלו את  הקישור לתבנית קנבה בחינם למייל.

4. הדפסה ומסגור – מומלץ לתכנן קיר תמונות משפחה על בסיס מידות של מסגרות סטנדרטיות כמו בדוגמה שהכנתי. אחרי שסיימתם לתכנן ולערוך צרו קבצים חדשים בקנבה לפי גודל התמונה שתרצו להדפיס והורידו את הקבצים אליכם. אלה הקבצים שתשלחו להדפסה.

5. תלייה על הקיר – כדאי להכין גליונות נייר במידות של התמונות כדי שיהיה קל יותר לסמן את המיקום של כל תמונה על הקיר. קו האמצע של קיר הגלריה צריך להיות קו העין. תצטיידו בסרגל כדי למדוד, פלס כדי שהכל יהיה ישר והרבה סבלנות כדי שיצא מדויק ויפה. טיפים נוספים לתליית תמונות בסלון בפוסט הזה.

קיר גלריה עם תמונות משפחה והדפסי אמנות

גם וגם – שילוב של תמונות משפחה ויצירות אמנות בקיר גלריה אחד

כדי להוסיף עניין בקיר תמונות מעוצב, אפשר לשלב בין תמונות משפחה ליצירות אמנות, אתם יכולים להציץ בקטגוריה של קירות גלריה אצלי באתר ולקבל רעיונות לשילובים, זה יכול להיות הבסיס עליו תוסיפו כמה תמונות משפחה. כדי ליצור שהכל יעבוד יחד בצורה הרמונית, תוכלו לערוך את התמונות המשפחתיות שלכם בקנבה בצבעוניות שתשלב עם הפרינטים. הכנתי דוגמה לקיר משולב שיכול לתת לכם השראה.

 

לקבלת תבנית ליצירת קיר גלריה במתנה:

*בלחיצה על הכפתור את/ה מאשר/ת הצטרפות לרשימת הדיוור

 

רעיונות נוספים לתליית קיר גלריה

תבנית לתליית קיר תמונות

המסלול המהיר לקיר משפחה מעוצב

ראיתם את הסרטון, נראה פשוט וממש בא לכם לעצב לבד אבל אתם עסוקים והסיכוי שזה יקרה הוא אפסי?
בשביל זה אני כאן! 
הכנתי כמה דגמים של קירות משפחה וכל מה שצריך לעשות כדי לקבל את התמונות ממוסגרות ומוכנות לתלייה על הקיר, זה לבחור את הדגם והצבעוניות, לבצע הזמנה ולשלוח אלי במייל את התמונות שלכם, מכאן אני אדאג לביצוע מושלם של הקיר.

להזמנת קיר תמונות משפחה

 

  • Sold out
    קיר תמונות משפחה
    תכנון קיר תמונות משפחה
    950.001,300.00 Quickview

    קיר תמונות משפחה מעוצב

    קיר גלריה משפחתי מעוצב - סטים של 4 או 5 תמונות ממוסגרות קיר שהוא אוסף הזכרונות המשפחתיים שלכם, תמונות של בני המשפחה, תמונות טבע ונוף, חופשות ומקומות אהובים. התמונות המשפחתיות שלכם יעברו עריכה והתאמה לדגם הקיר והצבעוניות שתבחרו ויגיעו אליכם הביתה ממוסגרות ומוכנות לתלייה על הקיר. לאחר ביצוע ההזמנה שלחו את התמונות שלכם לכתובת המייל: oritkalev.studio@gmail.com עם מספר ההזמנה ציינו בשם התמונה את הגודל שלה בהתאם לגדלים המופיעים בדגם שבחרתם. לפני ההדפסה תקבלו למייל סקיצה של הקיר לאישור, לאחר מכן התמונות יודפסו על נייר מט באיכות גבוהה ויעברו מסגור מקצועי. הגודל של התמונות בדגמים כולל שוליים לבנים של כ-3 ס"מ כחלק מהתמונה. התמונות ממוסגרות עם מסגרת אלומיניום דקה או עץ וחיפוי של זכוכית אקרילית. ניתן להזמין הרכבים אחרים, מינימום 4 תמונות בהזמנה. העלות כוללת עריכה גרפית בסיסית של התאמת גודל וצבעוניות בלבד. סקיצות לקיר משפחה ישלחו רק לאחר ביצוע ההזמנה, רוצים לעצב את הקיר לבד? הורידו תבנית לעיצוב במתנה. התמונות יגיעו עם שליח עד הבית חינם. שימו לב: המוצר לא נמכר יותר
    950.001,300.00
    950.001,300.00 Quickview