שירות לקוחות : 052-3349398
עיצוב פנים תמונות
פברואר 9, 2023 adactive

תמונות לעיצוב הבית – המדריך המלא

עיצוב פנים-תמונות

ישנן שיטות שונות שבעזרתן ניתן לעצב את הבית, כאשר אחת מהשיטות היותר יעילות ומומלצות, היא בעזרת תמונות. עיצוב הבית יכול לקבל שדרוג, בין אם מדובר על בית המעוצב בסגנון מודרני, כפרי וכן הלאה. שכן, תמונות לעיצוב בית הינן פריט עיצובי שכבר שנים רבות נעשה בו שימוש, כמעט בכל בית. כאשר ניגשים לבחור תמונות לעיצוב חדר בבית, ניתן לבחור מבין מגוון גדלים, עיצובים וכן, גם את החומר שממנו עשויה התמונה.

במאמר הבא, ניתן לקרוא טיפים שמומלץ ליישם, כדי לרכוש את התמונות המתאימות ביותר לכל בית.

 

 

גלריית תמונות לעיצוב הבית – טיפים

על מנת לבחור בצורה הנכונה את החנות לרכישת תמונות, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • חנות מקצועית – מומלץ לבחור בחנות מקצועית בלבד, אשר עוסקות במכירת תמונות. עיצוב הבית יהפוך למשימה יותר פשוטה במידה ואכן התמונות תהיינה עמידות לאורך זמן. לכן, יש לבחון את רמת המקצועית והעמידות של התמונות שכל חנות מספקת. על מנת לוודא כי מדובר בחנות מקצועית, מומלץ להביט בתיק העבודות שמוצג באתר שלה. שכן, כל חנות שמכבדת את עצמה, תציג את התמונות המקצועיות שהיא פיתחה בעבר.
  • רכישת פרינט, תמונות קנבס, הדפסי אומנות ועוד – כיום, ניתן להנות מתמונות מקצועיות המודפסות על גבי משטחים שונים. בין המשטחים היותר נפוצים, ניתן למנות את הפרינטים ואת הקנבס. לכן, על מנת להנות מעיצוב חדרי הבית בצורה מגוונת, מומלץ לשלב כמה תמונות המודפסות על גבי משטחים שונים.
  • מגוון גדלים של תמונות – טרם שבוחרים תמונה לאחד מחדרי הבית, יש לבחון ראשית את ממדי החדר וכל שכן את ממדי הקיר. שכן, על מנת להנות מנראות יפה ואסתטית, חשוב לבחור בתמונה בגודל הנכון והמתאים. יש להדגיש כי בחינת גודל החדר נכון בכל נושא עיצוב הבית, תמונות לסלון בגודל לא מתאים ייאבדו מהערך העיצובי שלהן. זאת משום שבחירה בתמונות גדולות מדי, עשויה לגרום לנראות מגושמת של התמונות על הקיר. לעומת זאת, תמונות קטנות מדי, עשויות "להיבלע" בקיר ולא להיות בולטות מספיק. על כן, על מנת לבחור בגודל המתאים ביותר לתמונות, מומלץ לבחור בחנות שאכן מספקת תמונות במגוון גדלים. בחירה כזו תאפשר לבחור תמונות בגודל המתאים ביותר.
  • שיקול כלכלי – מטבע הדברים, כל חיסכון כספי יתקבל בברכה לכל אדם, גם כאשר מדובר על עיצוב בית. תמונות ניתן לרכוש בטווח מחירים די רחב, שמתחיל בעשרות שקלים לתמונות קטנות ופשוטות, ויכול להגיע לאלפי שקלים. לכן, מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו עבור אותה תמונה. לדוגמא, במידה ורוצים לפתח תמונה על קנבס\הדפס אומנות בגודל מסוים, ניתן לברר מהי העלות של השירות אצל כמה חנויות. בעזרת השוואת המחירים ניתן להנות מהמחיר האטרקטיבי ביותר. אמנם, מומלץ שלא לבחור בחנות מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא ליישם את שאר הטיפים שמופיעים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להעיד על איכות ירודה של התמונה.
  • תיק עבודות – כאשר מדובר על חנות מקצועית ואיכותית, אזי מרבית הסיכויים כי יהיה ניתן להביט בתיק העבודות שלה המציג מגוון גדלים של תמונות, עיצובים שונים וכן הלאה.
  • איכות – מומלץ לבחור בחנות שמדפיסה תמונות באיכות הגבוהה ביותר. שכן, על מנת שיהיה ניתן להנות מנראות איכותית של התמונות, חיוני שאלו תפותחנה בצורה האיכותית ביותר. על כן, חשוב לבחור בחנות שבה נעשה שימוש במכשור ובציוד המתקדם ביותר בתחום, שאותו מתפעלים אנשי צוות מיומנים ומנוסים. בחירה בחנות כזו, תגדיל את הסיכויים כי התמונות תהיינה איכותיות ביותר.
  • תמונה יחידה או סט – ישנן תמונות שמורכבות מסט של שתיים או שלוש תמונות, כאשר התמונות מעוצבות בצורה תואמת ובסגנון עיצובי אחיד. על כן, במידה ורוצים להנות מעיצוב ייחודי של חדרי הבית השונים, ניתן לבחור בחנות המספקת גם סטים של כמה תמונות.
  • המלצות וחוות דעת – בין הדרכים יעילות ביותר לבחירת חנות מקצועית ואמינה, היא באמצעות המלצות מאנשים אובייקטיביים. את ההמלצות אפשר לקבל מחברים, בני משפחה, או כל מכר שרכש בעבר תמונות לעיצוב הבית והיה מרוצה הן מהתמונה והן מהשירות. במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן בקלות להיעזר במגוון ההמלצות וחוות הדעת המופיעות באינטרנט וברשתות החברתיות.

 

קיר גלריה בפינת אוכל

 

עיצוב לבית-תמונות – Orit Kalev

במידה ואתם מחפשים תמונות ייחודיות לעיצוב הבית, ואינכם רוצים להתפשר על האיכות, הגעתם למקום הנכון. שמי אורית כלב ואני מתמחה באמנות גרפית בסגנון קולאז’ ארט. היצירות המקוריות שלי מיוצרות בטכניקה של קולאז' דיגיטלי, המחבר בין אלמנטים שונים לכדי יצירה אחת.

היצירות שלי מודפסות באיכות מעולה ונמכרות כפרינטים או כתמונות ממוסגרות. כל יצירה מודפסת לפי הזמנה בסטודיו עם בקרת איכות קפדנית ונשלחת לרחבי הארץ והעולם.

לכל שאלה מוזמנים ליצור איתי קשר:

טלפון – 052-3349398

פרינטים חדשים

VIEW ALL PRODUCTS